Президент України Віктор Янукович підписав Митний кодекс України. Про це повідомляє прес-служба глави держави.
Нагадаємо, що перший варіант Кодексу був прийнятий ВР 3 листопада 2011 року, але Президент ветував його і повернув з пропозиціями до парламенту.
13 березня Верховний Рада прийняла доопрацьований Митний кодекс України, врахувавши пропозиції Президента.
Зокрема, після доопрацювання Кодексу передбачено, що під час визначення митної вартості імпортованих носіїв інформації, які містять програмне забезпечення для обладнання з обробки даних, враховується лише вартість носія інформації за умови виділення з ціни, що була фактично сплачена або підлягає сплаті за оцінювані товари, вартості програмного забезпечення та / або вартості носія. Відомості щодо вартості програмного забезпечення та / або вартості носія повинні базуватися на документально підтверджених даних.
Також підписаний Митний кодекс передбачає, що митний орган може відмовити у митному оформленні товарів за заявленою декларантом митної вартості виключно при наявності обгрунтованих підстав. Ці підстави визначені в тексті закону.
Митним кодексом передбачено, що товари (крім товарів для реалізації або використання з метою, безпосередньо не пов’язаної із здійсненням підприємницької діяльності), що ввозяться на митну територію України на строк не менше трьох років іноземними інвесторами у відповідності з Законом “Про режим іноземного інвестування” з метою інвестування на підставі зареєстрованих договорів (контрактів) або як внесок іноземного інвестора до статутного капіталу підприємства з іноземними інвестиціями, звільняються від сплати ввізного мита. При відчуженні таких товарів раніше трьох років з часу зарахування їх на баланс ввізне мито сплачується на загальних підставах.




